Učenje učenja za dijake 1. letnikov

Namen: 

»Učenje učenja« je sposobnost učiti se in vztrajati pri učenju, organizirati lastno učenje, vključno z učinkovitim upravljanjem s časom in z informacijami, individualno in v skupinah. Uporaba sposobnosti, znanja in spretnosti, pridobljenih v okviru te vsebine, omogoča dijakom uspešnejše in učinkovitejše učenje in reševanje problemov tako v šoli kot v življenju.

 

Cilji:

  • dijaki spoznavajo svoje lastne kognitivne značilnosti, močna in šibka področja, stile učenja in zahteve različnih učnih okoliščin;
  • dijaki razvijajo in usvajajo strategije učenja in reševanja problemov;
  • dijaki razvijajo sposobnosti načrtovanja, spremljanja in evalvacije svojih lastnih miselnih procesov, procesa učenja ter njegovih učinkov;
  • dijaki razvijajo tehnike postavljanja ciljev in samomotiviranja;
  • dijaki razvijajo sposobnosti za uravnavanje čustev, ki onemogočajo učinkovito učenje;
  • dijaki se seznanjajo z značilnostmi nekaterih predmetov v gimnazijskem programu in z uporabo različnih pripomočkov, ki olajšajo učenje določenih sklopov snovi.

Pričakovani dosežki:

Dijaki uporabijo predstavljene vsebine pri vsakodnevnem učenju, organizaciji časa za učenje, pripravi na pisna in ustna ocenjevanja. Vedo, katere oblike in metode učenja uporabiti za doseganje ciljev pri posameznem predmetu.

Izvedba:

Del vsebin opravijo dijaki v strnjeni obliki (jesenski sklop obveznih izbirnih vsebin) in na spoznavnih taborih (v začetku septembra).

Vodja tima za učenje učenja: Janja Petar Ipšek, prof.

 

Člani tima: učitelji iz svojih predmetnih področij (matematika, slovenščina, kemija, informatika, psihologija, tuji jeziki, biologija)

 

Zunanji sodelavci: svetovalci iz Svetovalnega centra za otroke, mladostnike in starše Maribor, Lavričeva ulica 5, 2000 Maribor